Awek Ni Tawar Duit Kepada Lelaki Yang Boleh Menghamilkan Dia.


Di Romania, seorang perempuan yang dikenali Andelina Albu, 25 menguar-uarkan dan memuatnaik satu status yang menarik ramai lelaki untuk membacanya dan tertarik dengan tawaran panas yang lumayan tu.
Status yang dimuatnaik di laman Facebook perempuan ni…
‘Daripada membuang masa pada hubungan yang tak jelas, saya akan membayar £ 350 bagi lelaki yang boleh membuatkan saya mempunyai anak.’
Uiiii… offer macam ni sapa yang nak tolakkan, dah la siap bagi duit sekali kalau dapat menunaikkan permintaan yang tak munasabah tu ye.
Difahamkan, Andelina ni tak berminat nak membina hubungan dengan mana-mana lelaki pun, bagi dia lelaki tu sangat kasar dan keras. Apa benda yang keras tu??? Hhhuhhuuhu..
“Saya sudah dewasa, saya inginkan sekarang seorang bayi. Bukan seorang lelaki,” kata Andelina.
‘Job’ yang ditawarkan si Andelina ada syarat dia juga, bukan main terjah aje. Syarat dia lelaki tu mesti sihat dan berpotensi bagi dia anak. Maknanya lelaki tu kena buat ujian kesihatan sebelum diterima untuk ‘bekerja’
Kalau main tangkap aje, nanti jadi apa-apa masalah susah pula nanti kan. So, better berhati-hati daripada merana kemudian hari.
Macam-macam la perangai orang la ni, nak anak tapi taknak kawen. Orang la ni dunia makin maju tapi pemikiran menjadi semakin cetek.
0 Komentar untuk "Awek Ni Tawar Duit Kepada Lelaki Yang Boleh Menghamilkan Dia."

Back To Top