Sehelai Spender Aku Pun Kau Tak Pernah Belikan

SEMAKIN parah nampaknya pergaduhan antara Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ini. Selepas Rita memaklumkan yang Aidil belum lagi membuat bayaran mutaah bernilai RM30,000 yang dimenanginya di mahkamah, Aidil telah tampil mempertahankan dirinya.
Rita Rudaini
“Sehelai Spender Aku Pun Kau Tak Pernah Belikan” – Rita Rudaini
Menurut Aidil, mahkamah tidak menetapkan sebarang tarikh dan dirinya berhak untuk membayar secara ansuran. Tidak puas hati dengan kenyataan Aidil, Rita Rudaini tampil membalas kenyataan tersebut dengan begitu pedas sekali.


Rita Rudaini bukan sahaja memulangkan paku yang keras, tetapi turut membongkar perbuatan tidak bertanggungjawab Aidil yang tidak pernah membelikannya apa-apa sepanjang perkahwinan mereka.

Rita Rudaini
Rita Rudaini
Menurut Rita, baju dalam untuknya pun Aidil tak pernah belikan. Malah Rita juga mendakwa Aidil sering menipu dan menganiaya orang. Tulis Rita panjang lebar.

Dalam perjuangan Rita untuk menutut mutaah itu, pelbagai kritikan yang beliau terima. Ada yang melabelkan beliau sebagai mata duitan dan ada juga yang menganggap Rita masih menyimpan dendam terhadap Aidil dan tidak senang melihat kebahagiaan beliau bersama Zarema Zainal kini.

Rita Rudaini
Rita Rudaini
Buat Rita, beliau bukan tidak mahu teruskan kehidupan dan tidak pandang lagi ke belakang tetapi apa yang belia lakukan adalah demi memberikan kesedarakn kepada kaum lelaki untuk tidak mengabaikan tanggungjawab mereka.
0 Komentar untuk "Sehelai Spender Aku Pun Kau Tak Pernah Belikan"

Back To Top