Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat

Lempeng merupakan perkara yang sangat mudah untuk dilakukan namun jika ia sudah melibatkan seni menghias dan juga menjadikan lempeng seperti wajah superhero atau pun artis terkenal, itu bukan kerja senang.



Daniel Drake atau lebih dikenali sebagai Doctor Dan the Pancake Man’ tidak pernah sesekali menjangkakan bahawa dia akan menjadi seorang ahli seni pankek professional terkemuka di dunia. Malah enam tahun lalu, dia sendiri mentertawakan dirinya sendiri apabila ada yang menyatakan bakatnya ini mampu pergi jauh.
Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA_feat
Semuanya bermula pada tahun 2013 apabila dia dijemput untuk menhadiri sebuah rancangan televisyen dan selepas itu, dia tidak pernah memandang kembali ke belakang dan kini dikenali di serata dunia melalui keupayaan untuk menghasilkan lempeng dalam pelbagai karakter.

Ini contoh mudah dan bagaimana rezeki seseorang mampu berubah sekelip mata. Daniel yang bekerja sebagai pembuat pancake juga pada mulanya tidak yakin bahawa apa yang dilakukannya itu mampu memberi sesuatu yang lebih besar baginya.
Akhirnya dia sendiri mengakui, dia mampu memperoleh keuntungan daripada kebolehannya yang unik dan tersendiri tersebut. Kami kongsikan beberapa hasil pancake yang telah menggunakan karakter animasi. Sekarang, jika anda ternampak di internet gambar-gambar pancake sebegini, anda tahu bahawa ia adalah hasil tangan Daniel.

Iron Man

8 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Kapten Amerika

9 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Thor

7 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

The Incredibles

6 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Cars

5 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Monster Inc

4 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Toy Story

2 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA

Up

1 - Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat - ROTIKAYA
Adakah anda rasa anda mempunyai bakat terpendam? Apa pendapat anda mengenai perkongsian ini? Kongsikan bersama kami di ruangan komen.

0 Komentar untuk "Seni Hias Lempeng Tahap Tinggi Yang Anda Pun Tidak Mampu Buat"

Back To Top