Video: Aksi Lelaki Tak Berbaju Buat Regangan Di Lebuhraya PLUS Jadi Viral


Sejak beberapa hari lalu tersebar satu rakaman video menunjukkan seorang lelaki berbaring di atas Lebuhraya Utara Selatan berdekatan Bandar Ainsdale, Seremban sambil membuat aksi regangan.

Akibat kejadian pelik itu menyebabkan ramai pengguna lebuhraya melambatkan pemanduan untuk merakamkan aksi berkenaan, selain mengelakkan kejadian melanggar lelaki itu.

Sebuah kereta bewarna perak dipercayai milik lelaki itu juga berada di arah bertentangan lebuhraya. Aksi tersebut mengundang tanda tanya ramai pihak.

Salah seorang pengguna lebuhraya yang berada ketika kejadian itu, Norzuliana Zakarian memberitahu lelaki itu terdahulu memandu dengan laju mengakibatkan hilang kawalan sehingga nyaris melanggar pembahagi jalan.

“Kereta dia berpusing, dan selepas itu dia keluar dari kereta dan secara tiba-tiba baring di atas jalan. Dia tidak berbaju dan badannya mempunyai kesan membuat bekam. 

"Saya tidak tahu untuk katakan lelaki itu kurang siuman. Dan selepas kami memintas keretanya, dia dilihat sedang menghisap rokok dengan keadaan keretanya dipasang lampu kecemasan,” katanya. 

Sementara itu PLUS Malaysia Berhad mengesahkan kejadian itu yang berlaku pada 4 Oktober lalu pada jam 11.30 pagi. -Oh Mak !

 
0 Komentar untuk "Video: Aksi Lelaki Tak Berbaju Buat Regangan Di Lebuhraya PLUS Jadi Viral"

Back To Top